dijous, 17 de desembre del 2015

17/12/2015


Hola a tots!!!


Avui és un dia una trist perquè és l'última entrada del "diari de classe" que vaig a fer, ja que s'ha acabat el quadrimestre i amb açò també acabem aquesta assignatura. Així que, s'ha acabat un trosset del Blog.


Pero bè, encara que s'haja acabat les entrades anomenades "diari de classe", no vol dir que s'haja acabat el Blog. És a dir, solament s'ha acabat aqueixa etiqueta, però m'agradaria seguir amb les altres en un futur.
I ara us vaig a explicar l'últim que hem fet avui en classe:

En primer lloc, les companyes han exposat el tema de teoria que corresponia avui. El tema és el número 11 i s'anomena: “La incorporació als escenaris educatius de la pissarra digital (PDI)”.

L'exposició m'ha agradat moltíssim perquè el tema em crida molt l'atenció. A més, l'exposició ha sigut molt interactiva perquè en tot moment les companyes feien preguntes als altres.
En segon lloc, hem fet el Kahoot amb les preguntes que ens han proposat les nostres companyes. I ha sigut l'últim Kahoot que hem fet, però no descarte utilitzar aquesta aplicació en un futur. Ja sabeu que jo us anime a usar-la. És molt divertida!

A mi m'agradaria molt treballar amb les pissarres digitals interactives en el meu futur treball, ja que les considere un recurs molt bo, tant per als alumnes com per al mestre.

Més tard, hem entrat a Kahoot per a descarregar un Excel de les notes que van traure els nostres companys en cada exposició. I li l'hem enviat a Rosabel pel Campus Virtual de la Universitat. També, ens ha explicat que si a alguna persona li falta per lliurar un treball, podrà tenir una segona oportunitat per a lliurar-ho.

Finalment, la nostra professora Rosabel ens ha explicat un treball voluntari per si ho volem realitzar per a pujar nota. I, a continuació, s'ha acomiadat de nosaltres donant-nos molts ànims i oferint-nos la seua ajuda en qualsevol moment que ho necessitem. Nosaltres li hem respost amb un gran merescut aplaudiment!

Gràcies per llegir-me com sempre!!!

Espere seguir en aquest Blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada