dimarts, 27 d’octubre del 2015

27/10/2015

Avui a classe hem conegut diverses pàgines. La primera ha sigut Slideshare, en la qual ens hem fet un compte per poder penjar la nostra endevinalla, que podeu visitar a l'entrada anterior. També, hem conegut alguns ajustos sobre aquesta pàgina per poder treballar sols en el futur.

Després, hem fet una entrada de prova sobre Slideshare on hem buscat presentacions sobre el nostre treball de teoria, per exemple les meves companyes i jo hem buscat el tema de "mobile learning". Però, després, hem esborrat aquesta entrada perquè només era una prova per conèixer com inserir les presentacions d'aquesta pàgina al nostre Blog, per saber com fer-ho sols més endavant.

A més, hem visitat murals multimèdia realitzats amb Glogster d'alumnes anteriors, però la pàgina no funcionava molt bé i no hem pogut veure tot el que ens haguera agradat. Aquesta pàgina serveix per fer murals multimèdia per treballar temes amb els nostres futurs alumnes.

Més tard, hem conegut una altra pàgina web, anomenada Lino, on també ens hem hagut de crear un compte per a poder realitzar murals i guardar-los en aquesta pàgina.


A la pàgina Lino hem hagut de fer un mural de prova, però després hem fet per parelles un mural més elaborat. La meva companya i jo hem triat fer-ho sobre una excursió al zoo, on hem afegit imatges i vídeos relacionats amb els animals perquè els pares puguen veure a casa el que han fet els seus fills en aquesta excursió.


Finalment, aquesta pàgina web jo crec que pot ser molt beneficiosa per al meu futur com a mestra, perquè podem treballar moltes coses amb els nostres alumnes i els seus pares poden veure-ho en tot moment. A més, de que podem treballar tots alhora: pares, alumnes i mestres podem afegir informació al nostre mural!

Açí us deixe els enllaços de les diferents pàgines que hem visitat avui:

Gràcies per llegir-me!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada