diumenge, 27 de setembre del 2015

24/09/2015

Avui a classe hem començat una nova pràctica anomenada "Endevinalla multimèdia".

Aquesta pràctica hem de fer-la per parelles amb el programa Power Point i hem de fer una endevinalla per als xiquets amb textos, imatges, sons, gifs, dibuixos animats, fons, títiol, etc...

La meva companya i jo hem començat inserint els fons a partir d'unes imatges reals que hem fet en un parc, amb unes vistes meravelloses. A més, ja hem afegit els textos de l'endevinalla i hem buscat moltes imatges d'animals per inserir. I, també, hem buscat sons d'animals.

Per si us interessa, la meva companya i jo hem trobat els sons d'animals, en concret la granota, per a la nostra pràctica en aquesta pàgina molt interessant, però podeu trobar sons de més animals...  Sons de granota

També podeu encontrar més sons d'animals en aquesta pàgina... Banc d'imatges i sons i en aquesta pàgina que també he buscat sobre sons interessant... Més sons d'animals

Per finalitzar us vaig a avançar una imatge real del nostre treball:



Gràcies per llegir-me!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada